Tesco pruibisce e salviette per i zitelli à base di plastica

Tesco serà u primu magazzinu di vendita à riduce a vendita di salviette per i zitelli chì cuntenenu plastica grazia à una decisione chì diventerà efficace in marzu.Certi prudutti Huggies è Pampers sò trà quelli chì ùn saranu più venduti in i magazzini di vendita Tesco in u Regnu Unitu à partesi di marzu cum'è parte di un impegnu per riduce u cunsumu di plastica.

A decisione di piantà a vendita di salviette di plastica seguita à a decisione di u retailer di fà e so salviette di marca propria senza plastica dui anni fà.I salvietti di marca di a tenda di Tesco cuntenenu viscosa vegetale in u locu una materia prima plastica basata in u petroliu.

Cum'è u più grande fornitore di salviette umide in u Regnu Unitu, Tesco hè attualmente rispunsevule per vende 75 milioni di pacchetti annu, o più di 200 000 à ghjornu.

Tesco hà da cuntinuà à cullà a so propria marca di salviette senza plastica è quelli fabbricati da marche ecologiche cum'è Waterwipes è Rascal + Friends.Tesco dice chì cercherà ancu di fà i salviette per i lavatori senza plastica à partesi di u mese prossimu è a so propria marca di salviette per animali domestici serà senza plastica à a fine di u 2022.

"Avemu travagliatu duru per caccià u plasticu da e nostre salviette, cum'è sapemu quantu duranu per rompe", dice u repertoriu di qualità di u gruppu Tesco Sarah Bradbury."Ùn ci hè micca bisognu di salviette umide chì cuntenenu plastica, dunque da avà ùn li mettimu più in magazzina s'ellu si facenu".

In più di esse senza plastica, i salviette umidi di Tesco sò certificati è etichettati cum'è "finu à lavà".I salvietti non lavabili furnuti da u supermercatu sò chjaramente etichettati cum'è "ùn lavate micca".
Questi sforzi sò parte di a strategia di imballaggio 4Rs di Tesco per affruntà l'impattu di i rifiuti plastichi.Questu significa chì Tesco sguassate u plastica induve pò, riduce induve ùn pò micca, cerca modi per riutilizà più è ricicla ciò chì resta.Dapoi a strategia iniziata in Aostu 2019, Tesco hà riduciutu u so imballaggio di 6000 tunnellate, cumprese a rimozione di 1,5 miliardi di pezzi di plastica.Hà ancu lanciatu una prova di imballaggio riutilizzabile cù Loop è lanciatu punti di raccolta di plastica molle in più di 900 magazzini.


Tempu di Postu: Feb-28-2022