Salviettine per i zitelli

Salviettine per i zitelli
I salviette per i zitelli sò sviluppati apposta per i zitelli.U standard di pruduzzione di salviette per i zitelli hè assai più altu ch'è quellu di salviette per adulti.A pelle di u zitellu hè troppu dilicatu è faciule per esse allergii, per quessa, hè megliu per i zitelli à aduprà tovaglioli speciali.Ci sò diversi tipi di salviette per i zitelli.I panni rigulari sò usati per pulizziari u culo di u zitellu, mentre chì i panni di a manu è a bocca sò usati per pulisce e mani è a bocca di u zitellu.
I salviette per i zitelli in generale ùn deve micca cuntene ingredienti irritanti cum'è alcolu, sapori, conservanti, agenti fluorescenti, etc.
1. alcolu hè giniralmenti usatu pi tumbà battìri, ma alcolu hè facile à volatilize, hà da fà a perdita di umidità di a superficia di a pelle di u zitellu causatu da discomfort.
2. L'aroma hè irritante è aumenta u risicu di allergii di u zitellu, perchè e salviette per u zitellu ùn deve micca cuntene fragranza.
3. scopu preservative à allargà a vita di serviziu di u pruduttu, ma troppu cunservatore vi purtari a dermatite allergique.
4. l'agente fluoriscente ùn deve esse usatu in i panni di u zitellu, preghjudiziu à a pelle di u zitellu.
Allora e mamma in l'scelta di i tovaglioli di u zitellu, ma deve esse attentu, fate più attente à l'ingredienti aghjuntu nantu à u pacchettu di salviette per u zitellu, perchè a pelle dilicata di u zitellu hè megliu prutezzione.

Qualessu tipu di spugna umida hè bona per u zitellu
I salvietti umidi sò una necessità in u prucessu di mantenimentu di u zitellu.A pelle di i zitelli hè tenera.In u prucessu di sceglie i panni per i zitelli, e mamma deve esse attentu è attentu.
1.guarda a cumpusizioni di salviette umide.Se l'usu di salviette umidi cuntenenu alcolu, essenza è altri agenti chimichi, stimularà a pelle dilicata di u zitellu, è ancu pruvucarà allergii è altri sintomi chì facenu u zitellu incòmode.Allora, quandu sceglite e salviette, cercate per vede s'ellu cuntene alcolu, conservanti è altri ingredienti.
2.Feel è l'odore sò ancu criteri impurtanti per a scelta di salviette umide.Diversi asciugamani si sentenu diffirenti quandu sò usati.Quandu sceglite e salviette, e mamme anu da pruvà à sceglie salviette suave senza un odore speciale.I panni umidi cù a temperatura di l'aire fragranti sò generalmente aghjunghje essenza è altri ingredienti, faciuli à irrità a pelle di u zitellu.I salvietti inodori è morbidi sò megliu per u vostru zitellu.
3.Brand wipes sò più guarantisci.I salvietti di marca sò rigurosamente testati è sò più adattati per i zitelli.Per esempiu, u cumpunente acqua di wipes, marca wipes spessu aduprà sterilized acqua pura, piuttostu chè wipes marca, a causa di u costu, a qualità acqua ùn pò esse garantitu.

A conservazione di i salviette per i zitelli
Perchè i salviette bagnati sò i bisogni di u zitellu, cusì l'acquistu generale di salviette umidi, i matri tesoru seranu in grande quantità di magazzini, spessu a mamma di tesoru hà dettu, aghju datu u zitellu un annu di salviette bagnati.Allora i panni ponu veramente durà cusì longu?Quantu hè a durata di conservazione di e salviette umide?
L'scelta di salviette per i zitelli generalmente sceglie marche, assicuranza di qualità.I salvietti di marca anu un prucessu di disinfezione cumpletu.Tuttavia, l'ingredienti moistening seranu aghjuntu à i salviette umidi, chì ponu influenzà l'usu normale di i salviette umidi per ragioni cum'è u tempu troppu longu o u locu di almacenamentu.
I salviette anu una vita di conservazione di unu è mezu à dui anni, ancu trè anni.Ma questu hè di solitu quandu ùn hè micca apertu.Quandu sceglite i tovaglioli umidi, fate attenzione à u sigillatu di u pruduttu.U megliu u sigillatu, u più longu l'effettu di a disinfezione, è più longu a vita di conservazione.
Dopu à unsealing, attachete a cinta sigillante à e salviette ogni volta dopu l'usu, è mette i salviette in un locu frescu, luntanu da a luce diretta di u sole è a temperatura alta.Un grande pacchettu di salviette hè di solitu 80 ferite.Prestate attenzione à u metudu di almacenamentu di e salviette è ùn anu micca scadutu finu à chì u stock di salviette per i zitelli hè esauritu.
Sì i panni umidi sò stati aperti è ùn sò micca stati utilizati per un bellu pezzu, soprattuttu se u sigellu ùn hè micca appiccicatu, ùn l'utilizate micca per i zitelli, perchè puderanu avè cultivatu bacteria.

Precauzioni per l'usu di salviette per i zitelli
Wipes Wet pò esse appiicata à tutti l'aspettu, un fumu sèmplice pò scioglie assai di e cose, i salviette per i zitelli largamente utilizati per portà assai cunvenzione, ma tutte e cose anu pros and cons, in l'usu di u baby wipes deve esse attentu à ciò chì?
1.baby wipes sò fatti di tela non-tessuta, insoluble in acqua, cusì dopu à usu ùn pò esse direttamente ghjittatu in u toilette, per ùn sbattà u toilette.
2. in u prucessu di usu, s'è a peddi di u zitellu appare rossu, dulore è altri fenomeni, smette immediatamente di usu, è cunsultà puntuale u duttore.
3. pruvate à mette in un locu più altu, per ùn manghjà u zitellu.Mantene fora di u sole direttu.L'alte temperature ponu ancu dannà i salviette.
4. dopu l'usu, fate un bonu travagliu di sigillatura, per ùn causari perdita d'acqua.Applica adesivi di sigillatura è mantene e salviette umide.
5. in u prucessu di usu wet wipes per u zitellu, attenti à i wipes bagnati ùn pò esse usatu per asciugà l'ochji di u zitellu è altre parte sensibule.Inoltre, pruvate micca di lascià i panni umidi è u cuntattu di a bocca di u zitellu, impediscenu l'ingredienti aghjuntu à i panni umidi per stimulà l'ochji sensibili di u zitellu è a mucosa di a bocca.
U mitu di i panni per i zitelli
A pelle dilicata di i zitelli, e mani in ogni locu hè faciule d'impurtà, è ùn ci hè micca manera di pulizziari i parti brutti di u zitellu quandu esce, cusì i tovaglioli umidi sò diventati ogni ghjornu, soprattuttu quandu esce da u suminatu indispensabile di u zitellu.A manera più gentile di pulizziari u vostru zitellu hè di sguassate cù panni umidi.In ogni casu, hè impurtante di utilizà salviette umide bè.L'usu impropriu di salviette umide pò ancu causà danni à i zitelli.Chì sò i sbagli in u nostru prucessu di usu
A barriera di a pelle di u zitellu ùn hè micca sviluppata cumplettamente, cusì l'acqua hè persa più veloce.I salviette anu aghjustatu ingredienti idratanti, cusì l'usu di salviette per aiutà u vostru zitellu à pulisce l'idratà.Ma i salviette ùn sò micca una panacea, è certi spazii sensittivi ùn sò micca adattati per i salviette.Evite e parti sensittivi cum'è l'ochji, l'arechje è e parti intime quandu usanu salviette per i zitelli.Questi spazii ponu causà infizzioni bacteriale.
E salviette ùn sò micca sustituti per lavà a manu.L'usu di salviette umide hè principalmente per pulizziari alcune di e macchie chì i tovaglioli di carta ordinariu ùn sò micca convenienti per pulizziari in l'attività outdoor.In ogni casu, e salviette di megliu qualità ùn sò micca sustituti per lavà a manu, è l'acqua corrente hè più efficace per lavà ogni tipu di germi, per quessa, ùn pruvate micca solu di esse prestu, lavate e mani quandu duvete.


Postu tempu: Apr-08-2022